روشن نشدن کولرگازی تاپ فروش ال جی چه دلایلی دارد؟ و راه حل آن چیست؟

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

روشن نشدن کولرگازی تاپ فروش ال جی چه دلایلی دارد؟ و راه حل آن چیست؟
نویسنده : ققنوس تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399

اگر تجربه و تخصص لازم در زمینه عیب یابی کولرگازی ال جی ندارید دست نگه دارید!!!

کولرگازی ال جی با توجه به حساسیت بالا و پیچیدگی این دستگاه تهویه مطبوع، قطعاً مهارت و دانش لازم در کنار تجربه برای تشخیص و حل مشکل خاموش کردن آن وجود و درصورتی‌که کولر گازی خود را به دست افراد غیرمتخصصی بسپارید ممکن است در ادامه با مشکلات جدی‌تری مواجه شوید که هزینه‌های بیشتری نیز برای شما در پی داشته باشد. بنابراین اگر با این نکات ساده که در زیر به اشتراک می‌گذاریم قادر به حل مشکل خاموش کردن کولرگازی ال جی خود نیستید، حتماً به سایت ما مراجعه نمایید و از مشاوره و کمک تکنسین های متخصص ما بهره مند شوید.

رفع مشکل روشن نشدن کولرگازی ال جی با توجه به رنگ چراغ هشدار

در برخی از سری‌های جدید تهویه مطبوع، دلیل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع ال جی توسط برخی چراغهای راهنمایی که توسط منبع تغذیه تهویه هوا نمایش داده می‌شود، نمایش داده می‌شود. دلیل روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع ال جی دلیل این است که ممکن است رنگ چراغ هشدار دهنده در سه حالت نشانگر A باشد که چرا سیستم تهویه مطبوع ال جی روشن نمی‌شود به شرح زیر است:

- نشانگر منبع تغذیه یا همان علامتی که نشان می‌دهد دستگاه خاموش یا روشن شده است، کاملاً خاموش است.

در این حالت، باید ورودی‌ها و خروجی‌های برق را مانند موارد فوق بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ منبع تغذیه‌ای وجود ندارد که تهویه مطبوع ال جی را از روشن شدن باز نگه دارد، سپس فیوز برق را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل در سوئیچ فیوز، آن را تعویض کنید. هموار، و عدم کلیک، دلیل عدم موفقیت آن است.

- نشانگر با روشن و خاموش کردن دستگاه سبز همراه است.

در این حالت می‌توانید کولر گازی ال جی را از پریز برق جدا کرده و دوباره آن را وصل کنید تا در هنگام روشن نشدن سیستم تهویه مطبوع LG مشکل را برطرف کنید، سپس با نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد در سیستم تهویه مطبوع ال جی آن را مجدداً تنظیم کنید و در صورت بروز مشکل در صورتی که کولر گازی LG کار نکند، حتماً به آن مراجعه کنید. تعمیرکار

- این نشانگر با روشن و خاموش کردن دستگاه به رنگ زرد، قرمز یا نارنجی همراه است.

اگر نشانگر با این رنگ‌ها روشن شده است، مانند روش قبلی عمل کنید و برای حل این مشکل که تهویه مطبوع LG روشن نمی‌شود، آن را جدا کرده و دوباره به داخل آن وصل کنید و سپس با نگه داشتن دکمه تنظیم مجدد بر روی واحد دو، مرحله تنظیم مجدد تهویه هوا را انجام دهید. یا سه بار و اگر نشانگر همان رنگ دوباره روشن می‌شود، بلافاصله با یک تکنسین تعمیر کولرگازی ال جی برای رفع مشکل مراجعه نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.